درب فست رول

Wiki Article

بعد از آنکه درب های کرکره ای با جنس ورق های گالوانیزه و لوله ای منسوخ شد، تیغه هایی از جنس آلومنیوم، آهن و پلی کربنات تولید شد.

علاوه بر تیغه کرکره و موتور، کرکره برقی دارای متعلقات دیگری هم هست.

ولی ما برای آن دسته از عزیزانی که هنوز استفاده از درب و کرکره‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، تعدادی از مزایای استفاده از درب‌های اتوماتیک را توضیح می‌دهیم.

Just checked your yashildoors.com’s baclink profile, I found a moderate percentage of poisonous back links pointing to your web site

تیغه کرکره گالوانیزه با قیمتی مناسب تر در دسترس هستند. مهمترین دلیل خرید تیغه های گالوانیزه می تواند استحکام بیشتر به نسبت آلومینیوم و همچنین قیمت مناسب آن باشد. این تیغه ها نیز در دو نوع گالوانیزه معمولی و همچنین فوم دار تولید شده که مدل فوم دار آن به این صورت است که بین پل های تیغه، فوم تزریق شده تا مقاومت آن را بیش از گذشته کند.

این درب‌ها به صورت دستی، نیمه‌اتوماتیک و اتوماتیک موجود هستند. درب‌های اتوماتیک معمولاً با استفاده از سیستم‌های مختلفی مانند سنسورها، ریموت کنترل، کلیدهای کارتی، و یا کنترل از راه دور قابل کنترل هستند.

 درب‌های اتوماتیک نیاز به سرویس دوره ای دارد و در حفظ و رجوع به مقاله نگه داری آن باید خیلی دقت شود.

صرفه‌جویی با استفاده از درب‌ های اتوماتیک به چه صورت است ؟

نیمه اتوماتیک: نصب درب‌های نیمه اتوماتیک معمولاً ارزان‌تر و ساده‌تر است، زیرا از تکنولوژی‌های کمپیوتری کمتری برخوردارند.

برای انتخاب مناسب ترین موتور کرکره برقی باید با یک کارشناس مشورت کنید.

اتوماتیک: کنترل اتوماتیک درب‌ها معمولاً از راه دور، سنسورها، یا سیستم‌های هوشمند استفاده می‌کند.

در مکان هایی مثل طلافروشی ها، صرافی ها و مکان های نظامی که حفظ امنیت اهمیت بالایی دارد.

سیستم مکانیکی و کنترلی: این سیستم شامل موتورهای الکتریکی، سنسورها و مدارهای کنترلی است که وظیفه باز و بسته کردن درب را بر عهده دارند.

Let me introduce to you our most current investigation effects from our constant Search engine optimization feedbacks that We've got from our programs: The new Semrush Backlinks, which can make your yashildoors.com Search engine optimization pattern have an instantaneous force.

Report this wiki page